Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
請教三重兩間房子
Jun 22nd 2014, 02:54

先說我是搬來三重半年左右的新人,我對正義國小那帶不熟,不評論。

至於慈愛街的話,我自己目前住仁美街半年等新家裝潢,
買的房子在慈愛街靠三和路方向,也就在您說的那個地方附近不遠,
大約是一個巷子的頭尾的感覺,應該也是您考慮的那戶同一個建商的案子,
我在買房之前有向附近早餐店在買早餐時打聽過,
該建商在地口碑似乎不錯,自己接觸後,工地主任真的負責到我意外!
不過這些是題外話,只是覺得建商信譽您也可以考慮進去。

我個人覺得慈愛街一帶生活機能不會很差,
除了您提到未來會有大賣場這是確定的之外,
三和路上在三和國中與徐匯中學兩站中間就有兩家有生鮮的全聯,
還有幸福戲院的市場,好幾個攤商都擺到晚上六點半才收攤,
所以下班我都還可以買到傳統市場的菜,
仁愛街上有松青超市,不遠的蘆洲有加樂福,
溪尾街有好多好吃的東西,還有未來碧華國小將改建為運動中心,
這些都是離您不遠的地方,騎個機車很快可以到!

供您做一個參考:)

養狗如養兒

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    mincejlzbz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()